Instant Presence. Representing Art in Photography

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 403 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Instant Presence. Representing Art in Photography koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Instant Presence. Representing Art in Photography koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Instant Presence. Representing Art in Photography koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Instant Presence. Representing Art in Photography koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Instant Presence. Representing Art in Photography koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Instant Presence. Representing Art in Photography - Buddeus Hana;neuveden. Spolu s digitalizací sbírek a redefinováním analogových archivů se objevila celá řada nových témat, spojených s problematikou fotografie uměleckých děl. Fotografie tohoto typu, uložené ve fototékách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Instant Presence. Representing Art in Photography je 419 Kč


Výběr knih vydavatele Artefactum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artefactum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.