In Puncto Religionis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In Puncto Religionis koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In Puncto Religionis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: In Puncto Religionis; Autor: Horníčková Kateřina, Šroněk Michal; "In Puncto Religionis" přináší další z čtivých a badatelstky podnětných pohledů na církevní dějiny a s nimi spojenou výtvarnou kulturu. (konfesní dimenze předbělohorské kultury Čech a Moravy)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy In Puncto Religionis je 298 Kč

Výběr knih autora Kateřina Horníčková

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Horníčková
Výběr knih vydavatele Artefactum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artefactum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.