I Have Lost My Way

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I Have Lost My Way koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I Have Lost My Way koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
I Have Lost My Way koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A fateful accident draws three strangers together over the course of a single day: Freya who has lost her voice while recording her debut album. Harun who is making plans to run away from everyone he has ever loved. Nathaniel who has just arrived in New York City with a backpack, a desperate…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I Have Lost My Way je 228 Kč

Výběr knih autora Gayle Forman

Zobrazit všechny knihy autora Gayle Forman
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.