Lady Boss

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lady Boss koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lady Boss koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lady Boss koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lucy Santangelová je zpět a právě ona je Lady Boss. Lucky je divoká, nemilosrdná, nebezpečná a zároveň neodolatelně krásná, dcera neslavně proslulého Gina Santangela. Nyní usiluje o další úspěch, tentokrát ze všech největší - o kontrolu nad předním hollywoodským filmovým studiem, o lidí v této…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lady Boss je 276 Kč

Výběr knih autora Jackie Collins

Zobrazit všechny knihy autora Jackie Collins
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.