Loveboat, Taipei

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Loveboat, Taipei koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Loveboat, Taipei koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Loveboat, Taipei koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Loveboat, Taipei koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
470 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Loveboat, Taipei koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
A fresh and fun-filled debut following a teen girl whose stay at a Taiwanese summer camp is nothing like she expected...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Loveboat, Taipei je 313 Kč

Výběr knih autora Abigail Hing Wen

Zobrazit všechny knihy autora Abigail Hing Wen
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.