I já se toulal ulicemi Manhattanu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 469 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I já se toulal ulicemi Manhattanu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I já se toulal ulicemi Manhattanu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
501 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I já se toulal ulicemi Manhattanu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
504 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I já se toulal ulicemi Manhattanu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
423 Kč
Není skladem

Krátký popis
O městě, které nyní nikdy nespí. Nebylo tomu tak ale vždy.
Přijměte pozvání na výlety proti proudu času po souřadnicích místa zvaného kdysi Mannahatta. Cesty jsou protkané životními příběhy lidí, kteří svým zápalem, energií a schopnostmi utvářeli jeho podobu, atmosféru a svébytnost. Fakta i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I já se toulal ulicemi Manhattanu je 474 Kč

Výběr knih autora Eva Heyd

Zobrazit všechny knihy autora Eva Heyd
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.