Psí deník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psí deník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Psí deník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psí deník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psí deník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psí deník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Newyorský kluk má za úkol psát do školy svůj deník. Nakonec mu to ale tolik nevadí, neboť mu právě doma přibylo jedenáct malých psích kamarádů s nevyslovitelnými českými jmény a on má příležitost zaznamenat všechny nové události. Starost o pejsky ho vede k zásadním úvahám, jak se věci v životě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psí deník je 230 Kč

Výběr knih autora Eva Heyd

Zobrazit všechny knihy autora Eva Heyd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.