Lístek do Nového světa / Ticket to the New World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lístek do Nového světa / Ticket to the New World koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lístek do Nového světa / Ticket to the New World koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lístek do Nového světa / Ticket to the New World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lístek do Nového světa / Ticket to the New World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Není skladem

Lístek do Nového světa / Ticket to the New World koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Neobyčejné osudy slavných i méně známých českých umělců, kteří byli nuceni odejít na počátku druhé světové války do USA, i jejich vliv na kulturní scénu v Novém světě. „Nikdy nic nikdo nemá mít za definitivní neb nikdy nikdo neví, co se může státi...”, napsali před svým odjezdem Voskovec s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lístek do Nového světa / Ticket to the New World je 278 Kč

Výběr knih autora Eva Heyd

Zobrazit všechny knihy autora Eva Heyd
Výběr knih vydavatele Kosmas s.r.o.(HK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kosmas s.r.o.(HK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.