I Was Sold Dirt Cheap, But My Power Level Is Off the Charts Volume 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I Was Sold Dirt Cheap, But My Power Level Is Off the Charts Volume 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
I Was Sold Dirt Cheap, But My Power Level Is Off the Charts Volume 2

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I Was Sold Dirt Cheap, But My Power Level Is Off the Charts Volume 2 je 350 Kč

Výběr knih autora Cambria Bakuhatsu Tarou

Zobrazit všechny knihy autora Cambria Bakuhatsu Tarou
Výběr knih vydavatele Social Club Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Social Club Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.