Idealistický román

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Idealistický román koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Idealistický román koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Idealistický román koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Idealistický román koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Idealistický román - Vavrečka Lukáš. Lukáš Vavrečka (1987), básník a prozaik, časopisecky publikuje své verše a eseje, je autorem románu Revolucionáři (vyšlo v r. 2005), sbírky experimentální poezie Vyhnanec s křídly (vyšlo v r. 2008), rozsáhlé čtyřhlasé básnické skladby Partitura …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Idealistický román je 122 Kč

Výběr knih autora Lukáš Vavrečka

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Vavrečka
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.