Lumíkem proti své vůli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 107 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lumíkem proti své vůli koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lumíkem proti své vůli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lumíkem proti své vůli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lumíkem proti své vůli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Lumíkem proti své vůli - Vavrečka Lukáš. Společná sbírka básní mladých a (bez)nadějných snílků, studentů Univerzity Pardubice Filipa Appla, Veroniky Trestrové, Lukáše Vavrečky, Blanky Veselé, Elišky Waageové, Zuzanky od Konopáčů, Jana Rypla, Václava Morávka a Jakuba Gumana. Čtenář…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lumíkem proti své vůli je 105 Kč

Výběr knih autora Lukáš Vavrečka

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Vavrečka
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.