Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover the romantic, addictive and thrilling world of Tahereh Mafi's fantasy Shatter Me series. This stunning hardback collector's edition with its exclusive design and gold reading ribbon is the perfect gift for fans and new readers alike With Omega Point destroyed, Juliette doesn't know if…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání je 420 Kč

Výběr knih autora Tahereh Mafi

Zobrazit všechny knihy autora Tahereh Mafi
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.