Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 5 dalších variant  
Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Není skladem

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Není skladem

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis
X-Men meets The Handmaid's Tale in the third instalment in an epic and romantic YA fantasy trilogy perfect for fans of Netflix's Stranger Things, Sarah J. Maas, Victoria Aveyard's The Red Queen and Leigh Bardugo's Six of Crows. With Omega Point destroyed, Juliette doesn't know if the rebels,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ignite Me (Shatter Me 3), 1. vydání je 297 Kč

Výběr knih autora Tahereh Mafi

Zobrazit všechny knihy autora Tahereh Mafi
Výběr knih vydavatele Electric Monkey

Zobrazit všechny knihy vydavatele Electric Monkey
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.