Shatter Me Collector's Deluxe Limited Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 540 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shatter Me Collector's Deluxe Limited Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
540 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shatter Me Collector's Deluxe Limited Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Shatter Me Collector's Deluxe Limited Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
573 Kč
Není skladem

Shatter Me Collector's Deluxe Limited Edition koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
485 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Shatter Me Collector's Deluxe Limited Edition, Autoři : Tahereh Mafi, Rok vydání : 2024,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shatter Me Collector's Deluxe Limited Edition je 565 Kč

Výběr knih autora Tahereh Mafi

Zobrazit všechny knihy autora Tahereh Mafi
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. USA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.