Winterbergova poslední cesta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 371 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Winterbergova poslední cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Winterbergova poslední cesta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Winterbergova poslední cesta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Winterbergova poslední cesta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Winterbergova poslední cesta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Takhle o dějinách střední Evropy ještě nikdo nevyprávěl. Cesta vlakem zmizelou zemí po stopách osudové lásky. Jan Kraus je pečovatel a v Berlíně se stará o umírající. Pochází z Vimperku, od roku 1986 žije v Německu. S umírajícími tráví poslední chvíle jejich života. Někdy to jsou jen dny, jindy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Winterbergova poslední cesta je 422 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Rudiš

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Rudiš
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.