Il Golem di Praga - Leggende ebraiche dal ghetto

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Il Golem di Praga - Leggende ebraiche dal ghetto koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Již mnoho století patří Praha k nejvýznamnějším městům evropské židovské kultury. Kromě kamenných památek židovského města jsou to zejména pověsti a legendy starého a tajuplného ghetta, které z této kultury zůstaly zachovány a přitahují návštěvníky Prahy. Pověsti o moudrém rabi Löwovi, o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Il Golem di Praga - Leggende ebraiche dal ghetto je 164 Kč

Výběr knih autora Harald Salfellner

Zobrazit všechny knihy autora Harald Salfellner
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.