Austrian Fairytales (A)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Austrian Fairytales (A) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

„Vozíčku, přilep je!“ zvolá řízný chlapík, který si chce namluvit královskou dceru, a už jsou všichni přilepení k jeho kouzelnému vozíku: umouněný kominík, nezvedený pekařský učedník i s nůší křupavých houstiček, zvědavé děvče z krámu v zástěře – a totéž se stane i všem milovníkům pohádek,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Austrian Fairytales (A) je 245 Kč

Výběr knih autora Harald Salfellner

Zobrazit všechny knihy autora Harald Salfellner
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.