In the Mouth of the Wolf

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In the Mouth of the Wolf koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In the Mouth of the Wolf koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

In the Mouth of the Wolf koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
In the Mouth of the Wolf koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Krátký popis
A true story of two brothers and the war that changed everything. Michael MorpurgoÂ’s wonderful storytelling and BarrouxÂ’s stunning artwork combine to tell the true story of MichaelÂ’s uncles against the epic backdrop of World War Two.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy In the Mouth of the Wolf je 239 Kč

Výběr knih autora Michael Morpurgo

Zobrazit všechny knihy autora Michael Morpurgo
Výběr knih vydavatele Egmont Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.