Inspektor Mol a případ ztraceného rukopisu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Inspektor Mol a případ ztraceného rukopisu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Inspektor Mol a případ ztraceného rukopisu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Inspektor Mol a případ ztraceného rukopisu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Inspektor Mol a případ ztraceného rukopisu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tomáš je kluk ze sídliště, který netuší, co se sebou. V jeho životě se ale objeví detektiv Mol – drsňák s ostřížím zrakem a smyslem pro spravedlnost. Když v městské knihovně záhadně zmizí rukopis literární hvězdy Gréty Grande, vyráží Mol do akce. V této brilantní parodii na noirovou…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Inspektor Mol a případ ztraceného rukopisu je 255 Kč

Výběr knih autora Marek Toman

Zobrazit všechny knihy autora Marek Toman
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.