Invisible Voices

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Invisible Voices koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 219 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Invisible Voices explores the intersection of criminology and history as a way of contextualizing the historical black presence in crime and punishment in the UK. Through case studies, court transcripts, and biographical accounts it reimagines the understanding/s of the role of history in…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Martin Glynn

Zobrazit všechny knihy autora Martin Glynn
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.