Isabela a bílé mraky (audiokniha pro děti)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Isabela a bílé mraky (audiokniha pro děti) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Isabela a bílé mraky (audiokniha pro děti) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis

Isabele je jedenáct, bydlí v Praze a právě končí pátou třídu. V den vysvědčení se doma dozví nečekanou novinku: rodina se přestěhuje na venkov, kde chtějí maminka s tatínkem založit kozí farmu a hospodařit. Isabela je nejdřív nešťastná, ale život na statku si postupně zamiluje – jenže brzy…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Isabela a bílé mraky (audiokniha pro děti) je 261 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.