Isabela a červené šípky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Isabela a červené šípky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Isabela a červené šípky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Isabela a červené šípky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a červené šípky koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a červené šípky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a červené šípky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a červené šípky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Isabela trhá šípky a vzpomíná, co se od léta stalo. Tehdy chodila s Tomášem, ale během prázdnin v Bretani se zamilovala do jeho staršího bratra Kryštofa. Snad i on k ní cítil něco víc, jenže po návratu z Francie je najednou všechno jinak. Isabela je zmatená. Jak se má chovat k Tomášovi? A co…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Isabela a červené šípky je 245 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.