Istanbul a egejské pobřeží

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Istanbul a egejské pobřeží koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Aktualizovaný kapesní průvodce pro všechny návštěvníky Istanbulu a destinací u egejského moře Istanbul je jedno z nejpodivuhodnějších měst světa. Část jeho kouzla spočívá v poloze – Istanbul je jediné město, které se rozkládá na dvou kontinentech. Odjakživa se zde mísí nejen vody Černého a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Průvodce do kapsy

Zobrazit všechny knihy autora Průvodce do kapsy
Výběr knih vydavatele Lingea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lingea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.