It's Always the Husband

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

It's Always the Husband koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
One dead wife is tragic. Two looks like murder…________''Motherland meets Big Little Lies, It''s Always the Husband is a totally addictive, up-all-night read. A masterclass in misdirection with clever twists and thrilling reveals right up until the final page. I loved it!'' Claire Douglas____…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora C.L. Taylor

Zobrazit všechny knihy autora C.L. Taylor
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.