Jájínek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jájínek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jájínek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jájínek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Jájínek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
107 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jájínek - Astonová Nela D.. Anotace Muži mají (zatím ještě) na konci trupu poměrně směšně vypadající výrůstek, jakýsi vodovodní kohoutek, kterým se zbavují přebytečných a nezdravých tekutin, a také se s jeho pomocí rozmnožují (zatím ještě), což přináší všelijaké radosti.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jájínek je 121 Kč

Výběr knih autorů Nela D. Astonová , Jaromír Plachý

Zobrazit všechny knihy autora Nela D. Astonová, Jaromír Plachý
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.