Jak Island změnil svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak Island změnil svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak Island změnil svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Není skladem

Jak Island změnil svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
401 Kč
Není skladem

Jak Island změnil svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Island změnil svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Island změnil svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Island změnil svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jak Island změnil svět - Bjarnason Egill. Chcete vědět, kdo byl skutečným objevitelem Islandu? Jak to bylo s vůbec prvním parlamentem na světě? Jak výbuch islandské sopky ovlivnil Velkou francouzskou revoluci? Co má společného Island a Apollo 11? Jak Island ovlivnil průběh druhé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak Island změnil svět je 377 Kč

Výběr knih autora Bjarnason Egill

Zobrazit všechny knihy autora Bjarnason Egill
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.