Jak jsem zlobil,ani jsem nechtěl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak jsem zlobil,ani jsem nechtěl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Jak jsem zlobil,ani jsem nechtěl; Autor: Hubička Pavel, Martinovská Darina; Půvabné a veselé příhody malého školáčka Martina Housky. Vhodné pro malé děti a začínající čtenáře. Vyprávění malého prvňáčka Martina nám otevře dětský svět plný prostých a krásných postřehů našich nejmenších.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele BLUG

Zobrazit všechny knihy vydavatele BLUG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.