Jak se kouzlí v pohádkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se kouzlí v pohádkách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se kouzlí v pohádkách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se kouzlí v pohádkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Jak se kouzlí v pohádkách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak se kouzlí v pohádkách ? Máte rádi kouzla a čáry ? Seznamte se s hrdiny dobrodružných příběhů - prožívají krušné chvilky, protože zlí skřeti jsou záludní, vypočítaví a úskoční. Dobré víly, kouzelné předměty, ale také rozum a dobré srdce pomohou překonat lecjaká úskalí...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se kouzlí v pohádkách je 101 Kč

Výběr knih autora Irena Kaftanová

Zobrazit všechny knihy autora Irena Kaftanová
Výběr knih vydavatele BLUG

Zobrazit všechny knihy vydavatele BLUG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.