Dějiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je určená žákům a studentům základních a středních škol i víceletých gymnázií. Obsah knihy je využitelný v průběhu celého studia.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny je 99 Kč

Výběr knih autora Alice Seifertová

Zobrazit všechny knihy autora Alice Seifertová
Výběr knih vydavatele BLUG

Zobrazit všechny knihy vydavatele BLUG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.