Jak na Internet – Bezpečně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak na Internet – Bezpečně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak na Internet – Bezpečně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na Internet – Bezpečně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na Internet – Bezpečně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na Internet – Bezpečně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak na Internet – Bezpečně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od roku 2012 sdružení CZ.NIC, správce domény CZ, produkuje osvětový televizní seriál Jak na Internet. Více než 100 krátkých videí přináší rady a tipy, jak obstát ve světě Internetu a technologií s ním spojených.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak na Internet – Bezpečně je 239 Kč

Výběr knih autora Jiří Vaněk

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Vaněk
Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.