Jak nás chtěli oddat a další povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak nás chtěli oddat a další povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak nás chtěli oddat a další povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak nás chtěli oddat a další povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Jak nás chtěli oddat a další povídky obsahuje třináct humorně laděných povídek, inspirovaných všedním životem, doplněné o špetku autorovi fantazie. Při čtení se tak vydáte na strastiplnou cestu tramvají, namáhavé shánění zemní veverky, do oddávací síně Pardubického zámku nebo třeba na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak nás chtěli oddat a další povídky je 120 Kč

Výběr knih autora Tomáš Hejna

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Hejna
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.