S Jestřábem v srdci. Malý olgarovský sborník ke 110. výročí Foglarova narození

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 162 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

S Jestřábem v srdci. Malý olgarovský sborník ke 110. výročí Foglarova narození koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S Jestřábem v srdci. Malý olgarovský sborník ke 110. výročí Foglarova narození koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S Jestřábem v srdci. Malý olgarovský sborník ke 110. výročí Foglarova narození koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S Jestřábem v srdci. Malý olgarovský sborník ke 110. výročí Foglarova narození koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
S Jestřábem v srdci. Malý olgarovský sborník ke 110. výročí Foglarova narození koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Není skladem

Krátký popis
Do výročního sborníku přispělo několik foglarovců, kteří se na rozvoji foglarovského hnutí celoživotně podílejí a přispívají svými nápady, akcemi nebo novými výtvory v duchu děl Jaroslava Foglara. Zavzpomínejte nyní s námi i vy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy S Jestřábem v srdci. Malý olgarovský sborník ke 110. výročí Foglarova narození je 164 Kč


Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.