Zatvrzelí Lučané - Jak se Neklan (ne)utkal s Vlastislavem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zatvrzelí Lučané - Jak se Neklan (ne)utkal s Vlastislavem aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Bitva u Turska je oficiálně první zaznamenanou bitvou v českých kronikách, ale ve skutečnosti toho o ní mnoho nevíme. Kniha Tomáše Hejny, který výzkumu kolem této bitvy věnoval posledních deset let, je pro děti a mládež velmi přívětivým, historicky cenným a přitom zábavným způsobem zpracovaným…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tomáš Hejna

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Hejna
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.