Jak nebýt v New Yorku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak nebýt v New Yorku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak nebýt v New Yorku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak nebýt v New Yorku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak nebýt v New Yorku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak nebýt v New Yorku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
New York je místo, kam po staletí přijížděli lidé dobrovolně, aby realizovali své sny. Očima svérázné hrdinky, která se sem neplánovaně vydá za svou dávnou přítelkyní, poznáme několik z nich a také kus historie Ameriky. Protože historie se nejlépe učí na vlastní kůži. . Olga Walló (1948)…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak nebýt v New Yorku je 86 Kč

Výběr knih autora Olga Walló

Zobrazit všechny knihy autora Olga Walló
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.