Jak přežít dračí bouři (Škyťák Šelmovská Štika III.) 7, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak přežít dračí bouři (Škyťák Šelmovská Štika III.) 7, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přežít dračí bouři (Škyťák Šelmovská Štika III.) 7, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přežít dračí bouři (Škyťák Šelmovská Štika III.) 7, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přežít dračí bouři (Škyťák Šelmovská Štika III.) 7, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Jak přežít dračí bouři (Škyťák Šelmovská Štika III.) 7, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na začátku to vypadá jen jako drobná nepříjemnost – Škyťák se musí zúčastnit plaveckého závodu v ledové vodě, který patří mezi tradiční vikinské kratochvíle. Potom se ale věci jako vždy trochu zvrtnou… Škyťák má tři měsíce, pět dní a šest hodin na to, aby svedl souboj s lítým drakem a šíleným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak přežít dračí bouři (Škyťák Šelmovská Štika III.) 7, 1. vydání je 202 Kč

Výběr knih autora Cressida Cowell

Zobrazit všechny knihy autora Cressida Cowell
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.