Jak zamotat dračí příběh (Škyťák Šelmovská Štika III.) 5, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak zamotat dračí příběh (Škyťák Šelmovská Štika III.) 5, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zamotat dračí příběh (Škyťák Šelmovská Štika III.) 5, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zamotat dračí příběh (Škyťák Šelmovská Štika III.) 5, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zamotat dračí příběh (Škyťák Šelmovská Štika III.) 5, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Jak zamotat dračí příběh (Škyťák Šelmovská Štika III.) 5, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Někdo ukradl ohnikam. Sopka na ostrově Lávolumpů už pěkně dlouho hřímá a chystá se celá vybuchnout. Až se to stane, vylíhnou se z vajec hubivci. Podaří se Škyťákovi vrátit ohnikam do sopky, a zabránit tak její explozi? Uchrání vikinské kmeny před strašnými šavlovitými drápy hubivců? Dokáže zase…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak zamotat dračí příběh (Škyťák Šelmovská Štika III.) 5, 2. vydání je 162 Kč

Výběr knih autora Cressida Cowell

Zobrazit všechny knihy autora Cressida Cowell
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.