Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Při svém posledním dobrodružství se Škyťák Šelmovská Štika III. seznámil s novou kamarádkou Kamikazi, následnicí trůnu kmene Zbojnic. Ve čtvrtém dílu svých pamětí ale s její pomocí bude muset přijít na to, jak zlomit dračí prokletí a zachránit život svému na smrt nemocnému nejlepšímu příteli.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak zlomit dračí prokletí (Škyťák Šelmovská Štika III.) 4, 2. vydání je 164 Kč

Výběr knih autora Cressida Cowell

Zobrazit všechny knihy autora Cressida Cowell
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.