Jak přežít krizi v rodině

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak přežít krizi v rodině koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přežít krizi v rodině koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přežít krizi v rodině koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak přežít krizi v rodině koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Jak přežít krizi v rodině koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Manželství, nebo život na psí knížku? Komu z rodičů patří dítě? Jak se domoct výživného? Kdo koho víc týrá? Jak se rychle rozvést? A rozvádět se vůbec? Musí mě dítě poslechnout? Do jakého věku? Jak mám přinutit partnera, aby se ke mně vrátil? Jak vysoudit styk se synem či s dcerou? Pomůže mi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak přežít krizi v rodině je 258 Kč

Výběr knih autorů Max Kašparů , Daniela Kovářová

Zobrazit všechny knihy autora Max Kašparů, Daniela Kovářová
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.