Jak hubnout a nezblbnout. aneb Peklo s kily navíc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak hubnout a nezblbnout. aneb Peklo s kily navíc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak hubnout a nezblbnout. aneb Peklo s kily navíc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak hubnout a nezblbnout. aneb Peklo s kily navíc koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Člověk hubnoucí má těžký život.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak hubnout a nezblbnout. aneb Peklo s kily navíc je 265 Kč

Výběr knih autora Daniela Kovářová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Kovářová
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.