Jak vyjednávat o odměně aneb Nejsme si všichni rovni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak vyjednávat o odměně aneb Nejsme si všichni rovni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak vyjednávat o odměně aneb Nejsme si všichni rovni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak vyjednávat o odměně aneb Nejsme si všichni rovni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak vyjednávat o odměně aneb Nejsme si všichni rovni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak vyjednávat o odměně aneb Nejsme si všichni rovni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Série čtivých příruček „Jak (ne)dělat advokacii“ obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak vyjednávat o odměně aneb Nejsme si všichni rovni je 216 Kč

Výběr knih autora Daniela Kovářová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Kovářová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.