Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Než se z něj stal krutý princ nebo podlý král, byl jen obyčejným vílím dítětem se srdcem z kamene. Odhalte nová tajemství Cardana, záhadného krále Země víl Elfhame! V pohádkově snivém vyprávění nahlédněte do různých období Cardanova života, která byla plná intrik, nebezpečí, zrady, humoru i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se král Země víl naučil nenávidět příběhy, 2. vydání je 306 Kč

Výběr knih autora Holly Black

Zobrazit všechny knihy autora Holly Black
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.