Jak se Vojta ztratil - První čtení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se Vojta ztratil - První čtení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se Vojta ztratil - První čtení koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se Vojta ztratil - První čtení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se Vojta ztratil - První čtení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se Vojta ztratil - První čtení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak se Vojta ztratil - První čtení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Není skladem

Jak se Vojta ztratil - První čtení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prožijte s Vojtou napínavé chvilky ve velkoměstě! Právě tam se totiž malý Vojta ztratí.Prožijte s Vojtou napínavé chvilky ve velkoměstě! Právě tam se totiž malý Vojta ztratí svému strýčkovi Martinovi, který ho vzal na výstavu fotografií. Do galerie se Vojtovi nechce, a tak na strýčka čeká v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se Vojta ztratil - První čtení je 169 Kč

Výběr knih autora Petra Braunová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Braunová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.