Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Není skladem

Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všechno je lepší se správným kamarádem! Postavit se trápení nebo posměvačkům s ním může být sranda...Co všechno se dá zažít během jednoho deštivého letního dne? I nečekané dobrodružství! Jen musíte najít toho správného kamaráda. Johanka tráví posledních čtrnáct dní před začátkem první třídy u…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Johana s dlouhýma nohama - První čtení, 1. vydání je 168 Kč

Výběr knih autora Petra Braunová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Braunová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.