Jak si užít manželství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak si užít manželství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si užít manželství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si užít manželství koupíte na Grada
Grada
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Jak si užít manželství koupíte na Grada
Grada
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si užít manželství koupíte na Grada
Grada
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si užít manželství koupíte na Grada
Grada
127 Kč
Není skladem

Jak si užít manželství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si užít manželství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si užít manželství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
127 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha plná skvělých vtipů o manželství. Ať už máte či nemáte s drahou polovičkou nějaké neshody, tak vás tato knížka přesvědčí, že nejdůležitější pro šťastné a spokojené manželství je brát ho s humorem! Skvělý dárek, který zaručeně pobaví.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak si užít manželství je 129 Kč

Výběr knih autorů Michal Vaněček , Václav Ráž

Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček, Václav Ráž
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.