Mluv se mnou. Kniha o vzájemné komunikaci pacientů, jejich blízkých, lékařů a sester

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mluv se mnou. Kniha o vzájemné komunikaci pacientů, jejich blízkých, lékařů a sester koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mluv se mnou. Kniha o vzájemné komunikaci pacientů, jejich blízkých, lékařů a sester koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mluv se mnou. Kniha o vzájemné komunikaci pacientů, jejich blízkých, lékařů a sester koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mluv se mnou. Kniha o vzájemné komunikaci pacientů, jejich blízkých, lékařů a sester koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
160 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem knížky je nastínit a přiblížit překážky, se kterými se během svého kontaktu s nemocí setkávají pacienti, jejich blízcí, ale i lékaři a ošetřující personál.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mluv se mnou. Kniha o vzájemné komunikaci pacientů, jejich blízkých, lékařů a sester je 164 Kč


Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.