Kam zmizí slovo, když se vygumuje?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kam zmizí slovo, když se vygumuje? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kam zmizí slovo, když se vygumuje? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kam zmizí slovo, když se vygumuje? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kam zmizí slovo, když se vygumuje? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Kam zmizí slovo, když se vygumuje? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
160 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Kam zmizí slovo, když se vygumuje? - Vaněček Michal. „Táto, haló! Můžu se tě na něco zeptat?“ zaječela dcera Jana hlasem, který nesnesl odporu. „Cože?“ zvedl jsem hlavu od počítače, „no samozřejmě, že můžeš.“ „Táto, kam zmizí slovo, když se vygumuje?“, pravila dcera a odložila…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kam zmizí slovo, když se vygumuje? je 161 Kč

Výběr knih autora Michal Vaněček

Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.