Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jak vystoupit z bludného kruhu vyčerpání?Syndrom vyhoření neboli burn out je stav naprostého fyzického a duševního vyčerpání s možnými vážnými zdravotními důsledky. Kdo vyhořel, musel předtím hořet. Musel být zapálený pro svou – většinou lidumilnou – činnost. Ale zapálíme-li svíčku na obou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření je 242 Kč

Výběr knih autora Radkin Honzák

Zobrazit všechny knihy autora Radkin Honzák
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.