Jáma a kyvadlo a jiné povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Jáma a kyvadlo a jiné povídky aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Jedinečné, luxusní vydání v grafickém konceptu uznávaného výtvarníka a tatéra Lukáše Musila, jehož jméno a přezdívka Musa se stala ve velmi krátké době uznávaným pojmem na naší umělecké scéně. Sugestivní vyprávění o obsedantních vášních a závislostech, hrůze z předčasného pohřbu, o starém…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Edgar Allan Poe

Zobrazit všechny knihy autora Edgar Allan Poe
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.