vaří po italsku - Ze srdce italské kuchyně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 482 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

vaří po italsku - Ze srdce italské kuchyně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

vaří po italsku - Ze srdce italské kuchyně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

vaří po italsku - Ze srdce italské kuchyně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

vaří po italsku - Ze srdce italské kuchyně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Od rychlovek a jednoduchých jídel z pár ingrediencí až po složitější a luxusnější pokrmy určené na víkendy a slavnostnější příležitosti vám tahle kniha nabídne úžasné recepty plné chutí, vůní a pohody a napomůže vám vytvořit jídla, která vás přenesou rovnou do Itálie a, spolu s tím, vás…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy vaří po italsku - Ze srdce italské kuchyně je 520 Kč

Výběr knih autora Jamie Oliver

Zobrazit všechny knihy autora Jamie Oliver
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.