Vařte chytře jako Jamie. Nakupujte rozumně. Jezte dobře. Plýtvejte méně.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 515 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vařte chytře jako Jamie. Nakupujte rozumně. Jezte dobře. Plýtvejte méně. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
515 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vařte chytře jako Jamie. Nakupujte rozumně. Jezte dobře. Plýtvejte méně. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vařte chytře jako Jamie. Nakupujte rozumně. Jezte dobře. Plýtvejte méně. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vařte chytře jako Jamie. Nakupujte rozumně. Jezte dobře. Plýtvejte méně. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
649 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vařte chytře jako Jamie. Nakupujte rozumně. Jezte dobře. Plýtvejte méně. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
649 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem nové kuchařky Jamieho Olivera je naučit Vás vařit chytře, jíst lépe a plýtvat méně. Kniha se uplatní v každé domácnosti, a to ať už jste dva, je vás celá rodina nebo parta študáků, kteří spolu bydlí.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vařte chytře jako Jamie. Nakupujte rozumně. Jezte dobře. Plýtvejte méně. je 595 Kč

Výběr knih autora Jamie Oliver

Zobrazit všechny knihy autora Jamie Oliver
Výběr knih vydavatele MLD Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele MLD Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.